بسمة بوسيل تثير ضجة جديدة.. ما علاقة هالة عمر بطلاقها من تامر حسني؟

أثارت الفنانة بسمة بوسيل، طليقة الفنان تامر حسني، الجدل برسالة غامضة عن فرح هالة عمر منسقة أعمال تامر حسني.

وعبر ستوري صفحتها الشخصية على موقع انستغرام نشرت فيديو من الفرح وعلقت قائلة: “حسبي الله ونعمة الوكيل فيكي يا هالة”

كشف الفنان تامر حسني تفاصيل فرح هالة عمر، مشرفة السوشيال ميديا الخاصة به.

ونشر تامر، عبر صفحته الرسمية على موقع الفيسبوك فيديو من حفل الزفاف وعلق عليه قائلًا : “لكل اللي بيسأل عن إيه وجه القرابة بيني وبين العروسة الجميلة دي شايف أسئلة كتير أنا هحكيلكوا هي اسمها هالة عمر عرفتها كانت بنت من الفانز صغيرة ومن المقاتلين والمدافعين عن تامر على الإنترنت ومن كتر دفاعها عني لفتت نظري ومرة رديت عليها شكرتها ولما سافرت إسكندرية في الوقت ده لقيت بنت صغيرة أوي بتعيط وبتجري عليا وقفتلها وفكرتني بنفسها وفضلت تعيط وتقولي إحنا معاك ولازم تكمل عشان كنت بتحارب جدًا في بداياتي”.

بسمة بوسيل وهالة عمر.. أزمة لتامر حسني يكشفها المغردون فما القصة؟

تامر حسني في فرح هالة عمر

وتابع: “فاتصدمت إن اللي بتقول كده بنت صغيرة كده والمجهود ده كله اللي عاملاه بنت صغيرة عندها ١٤ سنة وقتها كانت السوشيال ميديا لسه بتطلع وكنا في شركتنا بندور على شركة كبيرة تمسكلي السوشيال ميديا لحد ما قولتلهم أنا مش عايز شركة كبيرة أنا عايز البنت الصغيرة دي هي اللي تمسكها فضلوا يقنعوني إن كده مش صح ولازم أكتر حد خبرة يمسكها وأنا قولت لا لازم أكتر حد بيحبني هو اللي يمسكها وأنا واثق أن طاقة الحب مفعولها أقوى من طاقة المحترف بلا حب فعرضت عليها تشتغل معايا وهي في السن ده مصدقتش طبعًا”.

وأردف: “ومن ساعتها وهي اللي ماسكة كل شغل الميديا الطفلة الشاطرة اللي كبرت دلوقتى قدامكم هالة عمر، أما بقى عريسها العسل ده اسمه عمرو طلب أديها مني أنا عشان والدها ووالدتها توفاهم الله. في سنة واحدة رحمهم الله ياريت نفتكرهم ونهدي لهم ثواب الدعاء والفاتحة ومن اللحظة دي إتحولت هالة لبنتي الكبيرة بجد اللي بتتجوز دلوقتي قدامي ويسلمها لعريسها بنفسي وبغني في فرحها، معرفتش أرد على كلامك عني في الفرح يا هالة رديت دلوقتي هنا ربنا يكرمك ويسعدك مع جوزك الجميل المحترم اللي هيكون ضهرك وسندك ويكمل معاكي مشوار حياتك مع أولادكم الجُمال بإذن الله”.

بسمة بوسيل وهالة عمر.. أزمة لتامر حسني يكشفها المغردون فما القصة؟

تامر حسني ومديرة أعماله هالة عمر (وسائل التواصل)

من جديد نشرت الفنانة المغربية بسمة بوسيل رسالة مثيرة للجدل عقب ظهور طليقها الفنان تامر حسني في زفاف مديرة أعماله هالة عمر.

وعبر خاصية القصص المصورة نشرت بسمة بوسيل مقولة جاء فيها “ويخشى الله عليك من سوء اختيارك ينتشلهم من حياتك فتيأس لسوء ظنك أنه ابتلاك لتعلم بعدها انه نجاك”.

وسرعان ما انتشر الخبر كالنار في الهشيم، وتصدر اسم كلا من بسمة بوسيل وتامر حسني وهالة عمر الترند العالمي.

عبود كتب على حسابه الشخصي رحلة بسمة بوسيل من كشكول المحبة إلى الحمد لله الذي أنقذني.

https://twitter.com/abed_shoubaki/status/1661331795034484740?s=20

وكتب حساب آخر أن رد فعل بسمة هو الطبيعي.

https://twitter.com/yourfavhwhw/status/1661323036031590401?s=20

أما الشيماء فسخرت من الأمر بقولها يبدو أننا على أعتاب تعويم جديد للجنيه.

 

أما عبد الرحمن فكتب أنه متعاطف مع بسمة بوسيل التي ضحت بحلمها من أجل تامر.

 

أما نورة الحسيني فكتبت: قلنا بسمة بوسيل جدعة وتخطت تامر حسني.